Zeer Kort Verhaal – Overal melk

Het is alweer meer dan een maand geleden, maar 2016 begon met schrijven. Zou je niet zeggen gezien het aantal berichten dat ik openbaar plaats, maar dat komt omdat ik liever pen en papier gebruik. Zie je tenminste wat je doorkrast, welke ideeën overboord gegooid zijn. (maar niet verdwijnen)

Afijn, een tweede prijs uit 201 inzendingen. Hoera!
Het juryrapport:

De jury vond met name de eerste zin ‘Mijn oma heeft haar benen in de oven gestopt’ de mooiste beginzin van alle verhalen. Ook bevat het verhaal verder nog een aantal intrigerende zinnen, maar er had volgens de jury ook nog wel iets in mogen worden geschrapt.

Je kunt dat ook nog op de officiële site bekijken.

Hieronder lees je wat ik niet geschrapt heb.

LoesvanHove_Overal_melk

One thought on “Zeer Kort Verhaal – Overal melk

  1. Beste Loessoep, heb net Uw filmpje gezien met de Qin. Proficiat heel boeiend. Het heeft mij geïnspireerd om het instrument te kopen. Zelf geef ik les in de Shakuhachi en speel de Shamisen.. Zou het mogelijk zijn om mij wat info te bezorgen waar ik dit instrument kan aanschaffen. De hartelijke groeten.
    Marc Senechal.

Geef een reactie

