It hert mocht nea

ferlieze. Leedvermaak, de Engelsen hebben er niet eens een woord voor, want ze stellen niet graag samen. Ik plak het liefst allewoordenaanelkaartotdatjenietmeerweetwat waar is en wat verzonnen. Ik ben niet Engels. Ik ben vaak niet eens mezelf.

Ik wit net mear. De Britten lenen Schadefreude van onze buren. Misschien moest ik eens naar Berlijn gaan. Mezelf omtrekken met stoepkrijt en over me heen laten lopen.

Floris Hovers - Dutch designweek

Floris Hovers – Dutch designweek

One thought on “It hert mocht nea

Geef een reactie

