Mijn eerste keer – Het krantenbericht

Zo, schrok ik me even kapot toen ik zag dat dit het resultaat was:
loes verhaal-page-001Als het goed is kun je erop klikken en dan wordt het bestand groter. :) (Nóg groter dus).
Trouwens, ik vind het heel fijn om reacties te krijgen, dankjewel!

En omdat de helft van alle mensen op mijn blog komt, omdat ze in Google intikken ‘tellen tot 10 in het Chinees’, zal ik hen niet teleurstellen (ik doe zelfs tot en met):
Karakters: 零一二三四五六七八九十
Pinyin: Líng yī èr sān sì wǔ liù qī bā jiǔ shí
Fonetisch (zoals ik dat zou doen): ling ie ar san sll (deze is moeilijk!) woe lieuw tsjie baa djo shi (begin van shirt en dan alsof je een vraag stelt)
Nederlands: nul, één, twee, drie, vier, vijf, zes, zeven, acht, negen, tien

Maar als je graag tot tien telt in het Chinees, verwijs ik je liever door naar youtube.

3 thoughts on “Mijn eerste keer – Het krantenbericht

  1. gefeliciteerd! Ik heb bij Noordhollands Dagblad exemplaren bested, die stuur ik dan onder andere door naar Apeldoorn. groet pieter

Geef een reactie

