Woordeloze woensdag 2

De straat waarin ik woon.

De straat waarin ik woon.

Maar aan de andere kant beschilderen ze wel heel veel! (de school in mijn straat)

Muur van de school in mijn straat

Kunst tijdens een omgekeerde plank.

Uitzicht tijdens een omgekeerde plank. (links mijn klamboe)

Een mooi boek en een bezoeker.

Een mooi boek en een bezoeker. Altijd die beestjes.

Jahoor, gaan we weer, daar kan ik toch geen genoeg van krijgen.

Jahoor, gaan we weer, daar kan ik toch geen genoeg van krijgen.

Men geeft hier niet zoveel om de buitenkant van een appartement. De meeste mensen hebben ook geen tuin, bedacht ik me pas deze week.

Men geeft hier niet zoveel om de buitenkant van een appartement. De meeste mensen hebben ook geen tuin, bedacht ik me pas deze week.

Een goeie fietstocht en lekker alleen in de schaduw zitten.

Een goeie fietstocht en lekker alleen in de schaduw zitten.

Zei ik niet 'alleen'??

Zei ik ‘alleen’?? Wederom: beestjes.

Hier liep ik zondag (of zaterdag) hard, maar het plaatje is van internet.

Hier liep ik zondag (of zaterdag) hard, maar het plaatje is van internet.

En dit lijkt me wel een lekkere afsluiter: het prille begin van een smerige allergie.

En dit lijkt me wel een lekkere afsluiter: het prille begin van een smerige allergie.

4 thoughts on “Woordeloze woensdag 2

  1. Leuk die foto’s! Vind het wel apart dat je daar geen tuinen hebt, zou niet graag zonder willen! Maar de natuur is daar natuurlijk wel heel mooi.
    Ben je weer helemaal gezond nu na die allergie? Lijkt me niet fijn al die vreemde beestjes…..
    Nog een fijne tijd daar!
    Groetjes, Janny.

    • Ik wil later ook zeker een tuin!
      En ik ben weer back on track, gaat goed. :) Ik ben alleen wel wat voorzichtiger geworden met al die insecten hier, of dramatischer, net hoe je het wilt noemen.

Geef een reactie

