Komt dat horen!

Deze zaterdag in de Taalstaat, 31 mei, 12.55 u op radio 1.

Ik ga het lekker kort houden, want ik kom net van de uni (na 12,5 u studeren: Chinees praten en presentaties bedenken en wiskundeles volgen en slimme dingen proberen te bedenken etc. etc.), ik heb koppijn en ik heb het heet, maar ik heb ZO LEUK NIEUWS!

Dit was de aankondiging:

TaalstaatDus ik typte wat, afgelopen zondag, zat er gister ineens een mailtje van Frits Spits in mijn mailbox! Of ik mijn eigen stukkie kon vertellen voor de uitzending van komende zaterdag.

Mocht alles goed gaan, dan kun je mij dus horen aankomende zaterdag. Hoe vind je dat?

10 thoughts on “Komt dat horen!

  1. Dat is gaaf!! Ben supernieuwsgierig nu :) alleen… Ik moet straks weg dus ik kan er niet naar luisteren :( plaats je een link als het online komt te staan?

  2. Ha Loes, wat leuk om jou te horen als uitsmijter van de Taalstraat. Spannend verhaal en we lezen m graag nog eens (en Anke vast ook, die is nu naar rugby toernooi). Groetjes van Inge, Gerdie, Thijs

Geef een reactie

