Zinloze zaterdag 5

Hier begon mijn dag. Veel later dan gepland.

Hier begon mijn dag. Véél later dan gepland, maar ik werd lachend wakker, dan mag dat.

Ik dacht, ik zoek maar een mooi plekje uit om wat te lezen.

Ik dacht, ik zoek maar een mooi plekje uit om wat te lezen.

Met bananen en paprika. En WATER. Want ik had 39 graden zien staan op de thermometer.

Met bananen en paprika. En WATER. Want ik had 39 graden zien staan op de thermometer.

Run past the rivers, run past all the light.
Feel it crashing and burning, till it all collides.
Strike a match lit the fire, shining up the sky.
As it all comes down again.
As it all comes down again.
As it all comes down again, to the sound.

Hier is rennen zo fijn.

Hier is rennen zo fijn. Ook als het superduperwarm is.

The sound of the wind is whispering in your head
Can you feel it coming back?
Through the warmth, through the cold, keep running till we’re there.
We’re coming home now, we’re coming home now.

IMG_03471 IMG_03451

Na heel veel moeite toch nog op de foto gekregen! Welke vogel is dit?

Na heel veel moeite toch nog op de foto gekregen! Welke vogel is dit?

En toen zakte de zon in de wolken en voelde ik dat het allemaal heel goed was.

4 thoughts on “Zinloze zaterdag 5

  1. Het is een steltloper die zelfs in Nederland op het strand voorkomt, vooral als trekvogel, weinig als broedvogel!
    En we noemen hem/haar in Nederland “strandplevier” (Engels “Kentish Plover” Du Seeregenpfeifer Fa “Gravelot à collier interrompu” Chinees?????)

Geef een reactie

