Zinloze zaterdag 4

Ah, zinloos? Nee, dat kan echt niet. Ik MOET wat vertellen. Ik ben momenteel één en al stuiter en ik heb zoveel plannen en zoveel ideeën en zoveel gelukkigheid, dat moet ik gewoon delen. Maar ik ga ook heel wat plaatjes laten zien.

Dit is wat ik de afgelopen uren deed:
Ik nam de bus naar Taichung, praatte met Mingyue, vooral veel in het Chinees (jeeeej, de busreis vloog voorbij), zocht en vond mijn hostel, liep hard om Taichung te leren kennen, vond megaleuke plekken, nam Emily (Canadese) en Kai (Japanse) in al mijn enthousiasme mee naar al die musea en plaatsen, ging met hen en drie mensen uit Singapore uit eten, at ein-de-lijk eens niet Taiwanees (Indiaas :D :D Linzen! Koriander! Véél kruiden!), had een geweldige avond, sliep 9,5 u, werd klaarwakker wakker, deed een soort privé yoga-les, (wat een toffe mensen, wat een spieren), mediteerde, deed nog maar een yoga les, kreeg daar keiveel energie van dus liep weer hard in Taichung, had een keileuke middag met Emily, kocht een nieuwe hardloopshort, nam de bus naar Hsinchu, besloot dat ik nog veel te veel energie had en mijn hardloopshort uit moest testen, skypen met mama :D.

En nu zit ik hier dus keihard gelukkig te zijn en wil ik ook nog wel wat foto’s showen van het beste museum waar ik ooit ben geweest. Hier maakt de bezoeker de kunst. Bijvoorbeeld een paard van elastiekjes. Of een schilderij van fingerprints.
Taichung

Taichung1

Iedereen mocht in deze boeken positieve dingen opschrijven. Daar werd ik echt vrolijk van!

Iedereen mocht in deze boeken positieve dingen opschrijven. Daar werd ik echt vrolijk van!

Loop je nietsvermoedend onder een kruispunt, begint er een lasershow!

Loop je nietsvermoedend onder een kruispunt, begint er een lasershow!

Het hostel. Wat een ruimte!

Het hostel. Wat een ruimte!

 

Ah, er zit iets in mijn oog.

Op het juiste moment zat er iets in mijn oog.

1499674_431840533611438_1461896961_n1982171_479594135502744_468079946_n
Oké, ik ga al douchen. Maar het is allemaal olright. (Spelfout van de week).

6 thoughts on “Zinloze zaterdag 4

  1. Deze foto’s zijn een prachtige aanvulling op je enthousiaste verhaal van daarnet. Een museum waar de bezoeker zelf de kunst mag maken, dat lijkt me een gat in de markt voor iemand die in Nederland iets wil ondernemen…

    • Ja! Vond ik ook!
      Bijvoorbeeld een koploper met daarboven: mama, wo ai ni! (mama, ik houd van je).
      Ik denk dat ik in mijn eigen kamer ook zo’n boek ga ophangen, wil je daar dan in schrijven? :D

  2. Door jou krijg ik echt heel veel zin om te sporten. Maar op de avonden dat ik tijd heb om te skeeleren regent het hier telkens :( Veel te glad en slecht voor mijn kogellagers. Ik heb al bijna drie weken niet gesport :(

    Anyway dat museum klinkt inderdaad supergaaf!! :D (Ik heb het meestal niet zo op musea, dus kan je nagaan ;))

    • Haha, leuk om te horen. Gelukkig is er meer dan skeeleren!
      En ook al houd ik dus heel erg van regen en niet zo van binnen sporten, er zijn echt heel veel leuke workouts te vinden op internet! Is alleen al lachen omdat je in je eigen kamer ligt te puffen. ;)

  3. Pingback: Kaohsiung (高雄) dag 1 | Loessoep

Geef een reactie

