Woordeloze woensdag

Een zinloze zat

Dit is dorm III

Dit is dorm III

Er zijn hier dus overal zwerfhonden.

Er zijn hier dus overal zwerfhonden.

Zit er ineens een suikereekhoorn in de etalage. (蜜袋鼯)

Zit er ineens een suikereekhoorn in de etalage. (蜜袋鼯)

Ik maakte een fietstocht en ik rook: gemaaid gras. En toen pas bedacht ik me dat ik hier nog geen weiland tegen ben gekomen. Wel overal rijstvelden.

Ik maakte een fietstocht en ik rook: gemaaid gras. En toen pas bedacht ik me dat ik hier nog geen weiland tegen ben gekomen. Wel overal rijstvelden.

Goedemorgen!

Goedemorgen!

IMG_02371 erdag. Maar dan anders.

Iemand sinaasappelsap?

Iemand sinaasappelsap?

Geef een reactie

