Er. Op. Uit.

Het zou zo leuk zijn om je herinneringen aan wasknijpers te hangen. Eerst flink wassen natuurlijk, maar niet met de hand want daar krijg je rimpels van. In je vingers, van het water, in je voorhoofd, van het schrobben. Of juist flink wassen, want daar krijg je rimpels van. Bij je ogen, van het schone geluk waarmee je al zingend, zo stel ik mij dat voor, de vlekjes uit je leven haalt.
Uiteraard, niet alles wordt proper, zoals nieuw zal het niet zijn. Soms verkleurt de boel en alles wordt altijd grijzer. Zo gaat dat. Soms ploft zomaar al je hebben en houwen op de grond. Maar ha, het is lente. Je pakt de boel weer op of strooit het uit over het gazon.

Kijk die kleuren eens stralen in de zon van het nieuwe jaar. Gewassen, fris en niets. Beklemmend. Ja, het is tijd om uit te wapperen.

IMG_09232
Om vier uur vannacht vertrek ik naar 斯馬庫斯.

Ik kreeg het volgende bestand doorgestuurd zodat ik zou weten wat er stond te gebeuren:
HikenIk werd er zeg maar niet zo wijs uit. Maar ik heb ondertussen uitgevogeld dat links de bagagelijst is, toen heb ik deze vertaald (heel gedoe) en voor één ieder die graag gaat hiken in Taiwan wil ik deze lijst best delen: Bagagelijst
Voor de oplettende lezer: camera staat inderdaad niet op de kaart. Leek me toch wel leuk om mee te nemen. Fijn weekend!

2 thoughts on “Er. Op. Uit.

Geef een reactie

