Zinloze zaterdag 2

Nieuwe challenge! Dit is in het park achter mn dorm. Ik kom met hardlopen slechts halverwege, maar dat moet te verbeteren zijn.

Nieuwe challenge! Dit is in het park achter mn dorm. Ik kom met hardlopen slechts halverwege, waar deze foto gemaakt is, maar dat moet te verbeteren zijn.

Wederom de pacific ocean.

Wederom de pacific ocean. Zoveel water, zo blauw, zo verdrinkelijk mooi.

Les volgen: modern algebra. Echt superleuk!

Les volgen: modern algebra. Echt superleuk!

Hier studeerde ik twee avonden (iets met geen privacy in je dorm), terwijl ik superlekkere tomaten at. Hopelijk vaker!

Hier studeerde ik twee avonden (iets met geen privacy in je dorm), terwijl ik superlekkere tomaten at. Hopelijk vaker!

Mijn guqin! Die ik mag delen met twee anderen, maar toch. Supermooi geluid, leuke mensen, muziek maken. :D

Mijn guqin! Die ik mag delen met twee anderen, maar toch. Supermooi geluid, leuke mensen, muziek maken. :D

2 thoughts on “Zinloze zaterdag 2

  1. Pingback: Hallo endorfinen! | Loessoep

Geef een reactie

