De tijd rende weg

Dus ik rende haar achterna.
Rennen, joh
Ploeteren door de paden van het gezonde verstand

Ergens bij Baoshan Rd. vond ik een envelop. Ik kon het niet laten. Zo begon het:
IMG_08631
Het werd stil in mijn hoofd.
Later, na hevig kliederen en een röntgenfilter:
IMG_08681Dus nu heb ik een muismat. En ik ga kleurpotloden kopen.

One thought on “De tijd rende weg

  1. Op deze maandagochtend in de voorjaarsvakantie start ik mijn computer op. In de krant las ik daarnet dat Leo Vroman is overleden. Bioloog en dichter. Indrukwekkende teksten over hem en van hem deden me o.a. denken aan jouw manier van gedichten schrijven (zo gaat dat met moeders…). Nu zie ik jouw tekening en je teksten: “ik was altijd al buiten … adem”. De tijd rende weg. Prachtig! Leo Vroman verdwijnt naar de achtergrond. Net als bij je allereerste krastekening ben ik gewoon een trotse moeder!

Geef een reactie

