Opgelucht ademhalen

Er zijn twee dingen waardoor ik ineens veel meer adem krijg en ik heb ze verenigd in deze foto van bar slechte kwaliteit:
IMG_08301(Kijk mam, ik leef nog!)
Ik kan dus weer rennen. Eindelijk. De eerste 18 km zijn een feit. En ik draag een mondkapje. Geen idee of het placebo is, maar ik heb het idee dat ik veel meer lucht krijg.
De combinatie van beiden gaat me trouwens nog niet zo goed af, die bandjes jeuken achter mijn oren.

Zei ik twee dingen waardoor ik opgelucht kan ademhalen? Dan waren dit 1a en 1b. Want:
Ik heb roommates! The girl from Texas, Sabina, en Iris, uit Bordeaux. Nog één bed vrij. Ondertussen hebben we de eerste introductie gehad en ik heb dus al wat meer mensen leren kennen. Ook opgelucht daarover. :)
En dan nog iets: ik ga zo praten met de chairman van wiskunde over de vakken die ik kan doen. Ik heb zoveel zin om te leren, niet normaal. Daarna zwemmen, afspraak bij het Chinese Language Center, Library Tour etc. etc. Doei!

One thought on “Opgelucht ademhalen

  1. hoi loes, leuke verhaaltjes. je vermaakt je daarginder, zo blijkt. raar gevoel dat je mondkapjes voor je mond moet doen. maar ja, ’s lands wijs, “s lands eer. nog een fijne tijd en ik reageer tussendoor nog groet, pieter

Geef een reactie

