Zinloze zaterdag

IMG_06121

Markt langs de weg. Ik ben overgestapt van appels (niet lokaal, duur) naar uit de kluiten gewassen mandarijnen.

IMG_06221

Bikkelen met een hoofdletter B.

IMG_06251

Rechts nog zo’n beetje de Keelung river.

Ik zal het even uitleggen, ik ben een beetje verliefd. Op een land waar ik nog geen week ben. Het is zo mooi, zo ontzettend veilig en zo vriendelijk. Ik zit nu in Hualien, das in de bergen en als ik zeg bergen, dan bedoel ik ook bergen. Ik zit in een hostel met onbeperkt wifi, dus ik zal ook nog regelmatig online zijn. Niet al te veel, want ik ga hier heel veel wandelen en fietsen en de Grote Oceaan eens van dichtbij bekijken. En een scooter huren. Hahaha, zie je het voor je? Dat is het plan.
Ik wil maar zeggen: in Taiwan is alleen rondtrekken een peuleschil. Bovendien freakin’ awesome.

En nu weet ik dus niet meer waar te beginnen, dus ik knal gewoon wat foto’s erop met een paar regels tekst. Maar niet te veel, want het is al niet meer zinloos. Punt.
Oja, en Taipei 101 paste niet op mijn foto.

IMG_06371

Er komt hier zwavel uit de grond. Dat stinkt naar rotte eieren en zorgt voor kokend heet water. Vandaar al die waterdamp, eens iets anders dan smog.

IMG_06551

Iets met tempels en mooie prenten. Dit wil ik ook leren. (:

IMG_06151 IMG_06281 IMG_06461 IMG_06621

5 thoughts on “Zinloze zaterdag

  1. Hoi Loes, ik oefen nu om mijn smartphone te gebruiken.Ik hoor er weer bij! Mooie foto’s. Een week geleden had je hier in de kamer al je bagage nog uitgestald….wat lijkt dat al lang geleden. Geniet van je nieuwste liefde Taiwan. Mamma

Geef een reactie

