Ik ga op reis en ik neem mee

Ik heb een boodschappenbagagelijst en ik ben niet bang die te delen!
Wikken, wegen en proppen. Zo gaat dat. Of niet. Maar daarover vast later meer, want ik ben behoorlijk in mijn nopjes met iets.

Ik vind het eigenlijk een beetje saai om deze lijst hierop te zetten, maar ik heb er goede redenen voor:

  1. Nu kun je mij tippen als ik iets belangrijks vergeet.
    (Jeetje, straks vergeet ik iets. (Dat doe ik toch wel. (Maar dan nog.)))
  2. Ik was zelf een blij ei toen ik zag wat iemand anders meenam.
  3. Misschien vind je het wel gewoon grappig om te zien wat ik allemaal meesleur?

Dus, mocht je iets bedenken wat hier mist: geef maar door! Of als je denkt dat ik veel te veel meeneem wil ik dat ook wel horen.
Om het scrollen een beetje te beperken heb ik hem maar als pdf ingevoegd. Kunnen de mensen die hier niets aan vinden er ook meteen overheen kijken.

Komtie hè? Bagagelijst
Update: Ik vergat Eugèneke, hoe kon ik dat nou doen?! :O
552533_277644002317817_100002166572065_666754_1125278358_n1

One thought on “Ik ga op reis en ik neem mee

Geef een reactie

