– Het is zo stil hier, ik wou dat ik het je kon laten horen. Er zijn dagen waarop ik mij net zo stil waan, maar dat ben ik niet. Het piept en kraakt hier. Ik maak mijn eigen muziek van ochtend – en avondgeluiden. Middaggeluiden snap ik niet, de middag gaat altijd maar gewoon voorbij, behalve op zaterdag. De stilte dus. Wreed verstoord door mijn typende vingers. Benadrukt door de wolkjes adem die uit mijn mond ontsnappen. Neus in, mond uit. De gedachten gaan nog verder dan mijn benen.

One thought on “

  1. Bij mij piept het altijd…Die stilte van jou zou ik graag eens beleven. Misschien is jouw stlite zo oorverdovend dat ik het eigen gepiep daardoor niet meer hoor…

Geef een reactie

